Faceți căutări pe acest blog

luni, 24 mai 2010

"Fabrici de mirese" in Rusia

Discutii pe forumul 9AM

Toate discutiile de pe forumul 9AM »

Despre acest e-mail

Primesti acest e-mail intrucat te-ai inregistrat ca utilizator al 9AM.ro si ai solicitat primirea acestor informatii. Pentru mai multe detalii, ne poti contacta oricand. Pastrarea confidentialitatii informatiilor despre utilizatorii nostri este foarte importanta pentru noi. 9AM NEWS nu va vinde, inchiria sau oferi sub orice forma adresa ta de e-mail sau orice alta informatie cu caracter personal.

In cazul in care furnizorul de servicii de Internet filtreaza e-mail-urile primite, te rugam sa adaugi adresa newsletter@9am.ro in AddressBook-ul tau, pentru a te asigura ca primesti constant si la timp newsletter-ul si alertele la care te-ai abonat.

Dezabonare/Unsubscribe | Editare profil | Termeni si conditii | Acord de confidentialitate

© InternetCorp 2004-2010, Putul lui Zamfir 28, Sector 1, Bucuresti 011683, Romania. Toate drepturile rezervate.

9AM.ro este editat de catre InternetCorp, companie al carui sistem de newslettere este certificat de catre ReturnPath.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

count